måndag 1 augusti 2016

Ekonomi

Så det är dags att göra ett nytt försök.


Har gjort extra amorteringar på mitt CSN lån, det var på 35 000 I början av året,
nu är det nere på 16 000.


Har gått lite trögt med sparandet då jag har fått investera I nya kylskåp och att värmepumpen krånglade och sluta fungera under -8 grader


Min plan är att bli av med CSN nu I Augusti, så det är hårt sparande som gäller och hålla tummarna att jag får tillbaka från skatten så det går vägen.


Dags att börja lusläsa annonsbladen igen och vara smart med matkontot!


Vet att det går att spara undan mer än vad jag har gjort hittills.
Men vi har haft kul, en bra semester på HC och innan det en trevlig helg på Wapnö.
Så kan inte säga att jag har levt speciellt sparsamt, första halvåret av 2016. Däremot andra halvåret!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar